- შეფასების კრიტერიუმები სახვით და გამოყენებით ხელოვნებაში
- ჟანრობრივად ანსხვავებს მუსიკალურ ნაწრმოებებსვერ ანსხვავებს ჟანრობრივად მუსიკალურ ნაწარმოებებს.უჭირს განასხვავოს სხვადასხვა მუსიკალური ჟანრინაკლებად არჩევს მუსიკალურ ჟანრებს.ნაწილობრივ ანსხვავებს სხვადასვა ჟანრის მუსიკალურ ნაწარმოებებს.ზედმიწევნით კარგად ანსხვავებს სხვადასხვა ჟანრის მუსიკალურ ნაწარმოებებს.ფლობს სანოტო სისტემს. (ნოტები, გრძლიობებიარ იცის ნოტებიუჭირს ნოტების განლაგება სხვადასხვა სისტემაზენაკლებად ანსხავებს გრძლიობებს და ერევა ნოტები ერთმანეთში ნაკლებად ანსხავებს გრძლიობებს და ერევა ნოტები ერთმანეთშინაწილობრივ ანსხვავებს გრძლიობებს და იცის ნოტები.სრულად ფლობს, როგორც სანოტო სისტემას, ასევე გრძლიობებს.მღერის სხვებთან ერთად და დამოუკიდებლად. მონაწილეობს სხვადასვა ღონისძიებებშიარ მონაწილეობს სხვადასხვა აქტივობებში.უჭირს სიმღერა, არ მონაწილეობს სხვადასხვა ღონისძიებებშინაწილობრივ მღერის სხვებთნ ერთად. არ მონაწილეობს ღონისძიებებში.მღერის სხვებთან ერთად, მონაწილეობს ღონისძიებებში. ვერ მღერის დამოუკიდებლად.მღერის სხვებთან ერთად და დამოუკიდებლად. აქტიურადაა ჩართული სხვადასხვა ღონისძიებებში.საშინაო დავალებაარ ასრულებს საშინაო დავალებას.ავიწყდება ხშირ სემთხვევაში საშინაო დავალების სესრულებამეტ-ნაკლებად ასრულებს საშინაო დავალებას.არასრულყოფილად ასრულებს საშინაო დავალებას.ზედმიწევნით ასრულებს საშინაო დავალებას.პრეზენტაციავერ საუბრობს სალიტერატურო ენით, არ იყენებს მუსიკალურ ტერმინებს, არ აქვს პრეზენტაციის უნარიპრეზენტაციის დროს არ იყენებს მუსიკალურ ტერმინოოგიას. უჭირს კომუნიკაციანაკლებად იყენებს მუსიკალურ ტერმინოლოგიას, ცდილობს პრეზენტაციის გაკეთებას.მეტ-ნაკლებად ფლობს გამართულ სალიტერატურო ენას, მუსიკალურ ტერმინოლოგიებს, სრულყოფილად არ აქვს წარმოდგენილი პრეზენტაცია.სრულყოფილად საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით. იყენებს მუსიკალურ ტერმინებს. აქვს კომუნიკაციის უნარი რაც ეხმარება პრეზენტაციაშიშემაჯამაებელი წერის შეფასების რუბრიკატესტიმოსწავლეშეფასების კრიტერიუმებიშემაჯამებელი ქულამოსწავლე პასუხობს მხოლოდ დაურულ კითხვებს. შემოხაზავს სწორ პასუხებს0-2სწორად მაგრამ ფრაგმენტულად პასუხობს ღია კითხვებზე, უჭირს დასაბუთება3პასუხობს ამომწურავად ასაბუთებს პასუხს. სწორ კონტექსტში იყენებს ტერმინოლოგიას5ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 1012345678910წერითი დავაელების შეფასებისკრიტერიუმებითემა№კრიტერიუმებიქულა1თემასთან შესაბამისობა3 ქ.2ნაშრომის ორგანიზება და ენობრივი მხარე, მონაკვეთებს შორის ლოგიკური კავშირების დაცვა; ლექსიურად მკაფიოდ გამოხატული ტერმინოლოგიის ფლობა, სტილისტური ხარვეზების არქონა;3 ქ.3შემოქმედებითობა4 ქ.ზეპირი გამოკითხვის შეფასების სქემასაგანი: ხელოვნებაშეფასების კრიტერიუმები1-23-45678910თეორიული მასაის ცოდნა, ფაქტობრივი სიზუსტის დაცვამოსწავლე არ იცნობს თეორიულ მასლასმოსწავლე ცდიობს გაიცნოს თეორიული მასალამოსწავლე სრულყოფილად არ იცნობს თეორიულ მასალასმოსწავლემ ნაწილობრივ იცის თეორიული მასალა, უშვებს შეცდომებს ფაქტობრივ სიზუსტეშიმოსწავლემ იცის თეორიუი მასალა, უშვებს შეცდომებს ფაქტობრივ სიზუსტეშიმოსწავემ სრულყოფილად იცის თეორიული მასალა, უშვებს შეცდომებს ფაქტობრივ სიზუსტეშიმოსწავლემ სრულყოფილილად იცის თეორიული მასალა, უშვებს ცოტა შეცდომებს ფაქობრივ სიზუსტეშიმოსწვლემ სრულყოფილად იცის თერიული მასალა, არ უშვებს შეცდომებს ფაქტობრივ სიზუსტეშიაზრის გადმოცემის სიცხადე; გამართული მეტყველებამოსწავლეს უჭირს აზრის გადმოცემამოსწავლე ცდილობს აზრის გადმოცემასმოსწავლე გადმოსცემს აზრს ბუნდოვნადმოსწავლე გადმოსცემს აზრს, უჭირს გამართული მეტყველებამოსწავლე გადმოსცემს აზრს, ნაწილობრივ უჭირს გამართული მეტყველებამოსწავლე ცხადად გადმოსცემს აზრს, მეტყველება ნაწილობრივ გამართულიამოსწავლე ცხადად გადმოსცემს აზრს, მეტყველებ მცირედ გაუმართავიამოსწავლე ცხადად გადმოსცემს აზრს, მეტყველება გამართულიაკითხვებზე ადეკვატური პასუხების გაცემა; ლოგიკური მსჯელობამოსწავლეს უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემამოსწავლე ცდილობს კითხვებზე პასუხის გაცემასმოსწავლე პასუხობს კითხვებს, ხშირად შეუსაბამოდმოსწავლე პასუხობს კითხვებს ნაწილობრივ ადეკვატურადმოსწავლე პასუხობს კითხვებს ადეკვატურად, მცირე შეცდომებითმოსწავლე ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს, უჭირს ლოგიკური მსჯელობამოსწავლე ადეკვატურად პასუხობს კითხვებს, ლოგიკური მსჯელობა მცირედ შეფერხებულიამოსწავლე ლოგიკურად პასუობს კითხვებს, მსჯელობა ლოგიკურიააუდიტორიასთან კომუნიკაციამოსწავლეს უჭირს აუდიტორიასთან ურთიერთობამოსწავლე ცდილობს აუდიტორიასთან ურთიერთობასმოსწავლე ნაწილობრივ წარმატებით ამყარებს კომუნიკაციასმოსწავლე ნაწილობრივ წარმატებით ამყარებს კომუნიკაციასმოსწავლე ამყარებს აუდიტორიასთან კომუნიკაციას მუდმივადმოსწავლე მუდივად ამყარებს კონტაქტს, ხშირად წარმატებითმოსწავლე მუდმივად ამყრაებს კონტაქტს, უმნიშვნეო შეფერხებითმოსწავლე მუდმივად წარმატებით ამყარებს აუდიტორიასთან კომუნიკაციასგანმავითარებელი შეფასებისკომენტარის (ზეპირი, წერილობითი)კრიტერიუმები1. მოსწავლის მუშაობის დადებით მხარის აღნიშვნა,პოზიტიური განწობის შექმნა;2. მოსწავლის ნამუშევრის (და არა მოსწავლის)პრობლემური მხარის აღნიშვნა;3. პრობლემის გააზრებისა და გადაჭისკონკრეტული ქმედებების დაგეგმვა;4. ზომიერების დაცვა (გადაჭარბებული ქება, ზედმეტი კრიტიკა);5. მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება;მოსწავლის თვითშეფასებაკრიტერიუმებირეგულარულადხშირადიშვიათადარასდროსარ ვამჟღავნებს იტერესს გაკევთილის მსვლელობის მიმართმაქვს აგრესიული დამოკიდებულება გაკვეთილის მსვლელობის მიმართხელს ვუშლი გაკვეთილის მსვლელობასდამოუკიდებლად ვერთვები გაკვეთილის მსვლელობაშიჩემი აქტიურობა სხვას არ უქმნის პრობლემასვიღებ მონაწილეობას ჯგუფურ და საკლასო დისკუსიებშივასრულებ მასწავლებლის მიერ მოცემულ ინსტრუქციას
შეფასების კრიტერიუმები
Subscribe to:
Posts (Atom)